Producenci
Promocje
Mage Knight Ultimate Edition (Edycja Polska)
Mage Knight Ultimate Edition (Edycja Polska)
499,00 zł 449,00 zł
szt.
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
359,00 zł 329,00 zł
szt.
Pierwsi Marsjanie: Przygody na Czerwonej Planecie
Pierwsi Marsjanie: Przygody na Czerwonej Planecie
199,00 zł 159,00 zł
szt.
Brzdęk!
Brzdęk!
180,00 zł 145,00 zł
szt.
Hero Realms Pakiet Dodatków 1 + Mata
Hero Realms Pakiet Dodatków 1 + Mata
140,00 zł 120,00 zł
szt.
Warships - Manewry Morskie
Warships - Manewry Morskie
90,00 zł 70,00 zł
szt.
MTG Core Set 2020 Booster Box /36x booster/
MTG Core Set 2020 Booster Box /36x booster/
430,00 zł 395,00 zł
szt.
Warhammer FRP Poradnik Staroświatowca + Mapa
Warhammer FRP Poradnik Staroświatowca + Mapa
110,00 zł 95,00 zł
szt.
MTG Modern Horizons Booster BOX - zestaw
MTG Modern Horizons Booster BOX - zestaw
950,00 zł 859,00 zł
szt.
Adeptus Titanicus Grand Master Edition - starter
Adeptus Titanicus Grand Master Edition - starter
890,00 zł 699,00 zł
szt.
Splendor
Splendor
110,00 zł 99,00 zł
szt.
Idealny rodzic nie istnieje / Kamil Nowak
Idealny rodzic nie istnieje / Kamil Nowak
59,00 zł 49,00 zł
szt.
Yeti - gra rodzinna -> Zimowa Promocja!
Yeti - gra rodzinna -> Zimowa Promocja!
98,00 zł 70,00 zł
szt.
Dobble
Dobble
45,00 zł 38,00 zł
szt.
Gloomhaven - Druga Edycja (ENG)
Gloomhaven - Druga Edycja (ENG)
575,00 zł 520,00 zł

Pan Lodowego Ogrodu II edycja PL

Dostępność: 1 sztuka
Wysyłka w: 1 dzień roboczy
Cena: 249,00 zł 249.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 4
Kod produktu: 353001

Opis

Druga edycja gry na podstawie powieści Jarosława Grzędowicza

PEŁNA POLSKA WERSJA JĘZYKOWA Z POLSKĄ OKŁADKĄ


Projekt: Krzysztof Wolicki
Ilustracje: Dominik Kasprzycki

Wydawca: RedImp



OPIS:


Świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek. Władza zyskana dzięki magii zmienia naukowców w ludzi opętanych żądzą zmieniania, naprawiania świata – bogów, którzy dla realizacji w ich mniemaniu szczytnych idei są w stanie poświęcić życie - oczywiście cudze, nie swoje.

Gracze wcielają się w rolę naukowców walczących o dominację Wybrzeża Żagli a także o pozostanie na Midgaardzie, bo wkrótce po nich na planetę przybywa doskonale wyszkolony Vuko Drakkainen z zadaniem odstawienia członków ekspedycji naukowej z powrotem na Ziemię lub w najgorszym wypadku musi zatrzeć po naukowcach wszelkie ślady. Czy gracze będąc czyniącymi bogami dadzą mu na to szansę?

Od pierwszej tury gracze zostają wrzuceni w sam środek walki odczuwając przypływ adrenaliny, strach, gorączkę walki, ból, zapach krwi i potu, szczęk oręża, jęki rannych i konających.

 

Zasady gry w skrócie:

Rozgrywka toczy się na Wybrzeżu Żagli, podzielonym na regiony. Podstawowym celem graczy jest walka o dominację w regionach. Region jest kontrolowany przez gracza, który posiada w nim największe wpływy. Dominacja w regionie pozwala na czerpanie z niego zasobów (czynnik M, złoto, populacja), na zdobywanie punktów zwycięstwa w wybranych rundach oraz realizacje własnych celów.

 

Każdy z graczy posiada inne warunki zwycięstwa oraz dysponuje zupełnie innymi jednostkami:

  • Olaf Fjollsfinn - wykorzystuje Lodowe Drakkary, aby porwać do Lodowego Ogrodu sześciu mieszkańców Wybrzeża Żagli.
  • Passionaria Callo - zsyła koszmary na kontrolowane przez siebie regiony i dąży do ich odizolowania. Wygraną zapewnia jej izolacja dwóch obszarów planszy.
  • Pier van Dyken - zachłanny zbieracz czynnika M. Dominacja obszaru, na którym znajduje się uroczysko - miejsce przeklęte i pełne magii, pozwala na transport z niego czynnik M do Ciernia(siedziba gracza). Wygrywa, jeśli wchłonie do Ciernia magię z 4 uroczysk.
  • Ulrike Freihoff - krzewi swoją religię. Jeżeli dominuje region, to może wybudować Czerwoną Wieżę przy pomocy Oświeconej Istoty - jednostki specjalnej. Do zwycięstwa potrzebuje zbudować 6 świątynnych wież.
  • Vuko - przybył, aby ewakuować naukowców i posprzątać po nich bałagan. W każdej turze Vuko pojawia się w regionie, w którym gracz o najniższej reputacji/moralności (reputacja spada, jeżeli gracz korzysta z czynienia, czyli magii) ma największy wpływ. Taka wizyta nie jest przyjemna, gdyż Vuko bezlitośnie zabija jednostki specjalne gracza w tym regionie oraz tymczasowo obniża jego wpływy.
     

Gra może się zakończyć na trzy sposoby:

  • realizacja celu gry przez jednego z graczy - zwycięzcą zostaje czyniący, który spełnił swój warunek wygranej,
  • po upływie określonej liczby rund zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą punktów zwycięstwa,
  • gdy skończy się tor Martwego Śniegu – każde użycie magii przez graczy powoduje zaburzenie kruchej równowagi świata Midgaardu. Jeśli gracze przekroczą barierę zmian, jakie jest w stanie zaakceptować świat i jego bogowie - następuje koniec gry. Gracze zostają ewakuowani przez Vuko na Ziemię a zwycięzcą zostaje gracz, który w danym momencie ma najlepszą reputację.

 

 --------------------------------------------------------------------------

Więcej informacji o grze, a także recenzje - czyli do obejrzenia w sieci:

--------------------------------------------------------------------------


PUDEŁKO ZAWIERA:

  • dwustronna plansza przedstawiająca Midgaard,
  • 4 karty pomocnicze,
  • 4 karty postaci,
  • 24 figurek jednostek: 6 jednostek Callo, 6 jednostek Dykena, 6 jednostek Freihoff, 6 jednostek Fjollsfinna,
  • 12 okrągłych znaczników (po 3 w kolorach graczy),
  • 20 znaczników Akcji (po 5 w kolorach graczy),
  • 80 znaczników wpływu (po 20 w kolorach graczy),
  • 5 żetonów kolejności pól Akcji,
  • 20 żetonów ulepszeń jednostek,
  • kafelki punktacji Regionów,
  • 8 znaczników niezależnej nacji,
  • 1 żeton Martwego Śniegu,
  • 7 żetonów uroczysk,
  • 1 Cierń - figurka,
  • 1 Vuko Drakkainen - figurka,
  • 24 żetony populacji,
  • 22 żetony złotych gwichtów,
  • 16 żetonów czynnika „M”,
  • 4 żetony Koszmaru,
  • 2 żetony zamknięcia Regionu,
  • 6 żetony Czerwonych Wież,
  • 10 żetonów Vuko,
  • 4 kafelków scenariusza Vuko,
  • instrukcję w j. polskim.

 

--------------------------------------------------------------------------

LICZBA GRACZY:

2 - 4

WIEK GRACZY:

14+

CZAS GRY:

90 min

--------------------------------------------------------------------------

To jest polska wersja językowa gry POLA0001.GIF      

   Wszystkie komponenty gry są niezależne językowo.

  W pudełku znajduje się instrukcja w języku: Polskim.

-------------------------------------------------------------------------

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium